FRITUUR AMIGOS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1645 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur Amigos. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 23:22 het was heel lekker...frietjes perfect gebakken... voor mij de 1ste keer bij deze frituur... ze zien mij nog wel terugkomen.
7 jun 2026 om 16:31 Top!
8 mei 2026 om 23:15 Vriendelijke chauffeur. 1,5uur gewacht maar dat is te begrijpen op vrijdagavond. Vleessate kostte €4,7 en zag gewoon zwart! Helemaal niet oke, dan had ik liever nog extra 5min gewacht voor een nieuwe vleessate.. nog nooit voorgehad. Foto beschikbaar..
3 mei 2026 om 19:31 lekker, maar onze gebakken boulette en fritessaus zaten er niet bij hebben 2x mayonaise gekregen
6 apr 2026 om 20:42 zoals altijd... super!
4 apr 2026 om 20:19 Zeer lekkere frietjes en vriendelijke bezorger elke keer opnieuw. al zo vaak bestel en telkens opnieuw lekkere frietjes en top bezorging.